Fakty na temat odchudzania, które nigdy się nie zmienią

Fakty na temat odchudzania, które nigdy się nie zmieniąPróba znaleźć prawdę w świecie diety i odchudzanie wygląda na próbę znaleźć srebrną igłę w kupie “srebrnych” igieł.

Jest tak wiele “faktów”, przedstawionych dietetyczny branżą – utworzonych zniekształceniem danych badawczych, lub po prostu sfabrykowane znaleźć coś, co naprawdę działa, jest prawie niemożliwe http://echotx.com/

Istnieją jednak pewne rzeczy, które były prawdą dłużej niż dietetyczna przemysł próbuje sprzedać swoją najnowszą książkę kucharską lub fad diety.

Oto 5 faktów o utratę wagi, możesz liczyć na:

1. Jeśli chcesz schudnąć, jedz więcej warzyw

Jedz więcej warzyw! Warzywa najlepiej jeść na odchudzanie w wielu uzasadnionych powodów. Oto para:

Oni są niscy w kaloriach, ale wysoko w substancje odżywcze, dlatego twoje ciało dostaje do tego trzeba bez dużej części

Są one bogate w błonnik, dlatego czujesz się całkowicie i twój system trawienny działa stosownie-czy faktycznie używasz odżywki, dawać jeść

Zajmują one miejsce na talerzu (więcej o tym w punkcie 2)

Nie zawierają one żadnych boczek, nabiał, cukier lub pszenicę-wszystkie rzeczy, które będą “jedzeniem problemy’ dla wielu osób z nadwagą

2. Jeśli chcesz schudnąć, podziel talerz odpowiednio

2. Jeśli chcesz schudnąć, podziel talerz odpowiednioJedna z naszych największych problemów w naszych nawyków żywieniowych polega na tym, że mamy nasze makro-odżywcze relacje.

Typowa płyta podzielona jest na 35% mięsa, 35% skrobi i 30% warzyw.

Te proporcje wyglądają dobrze. Dużo wszystkiego, co ci się podoba, prawda? Problem w tym, jak to wygląda z punktu widzenia kalorii, 45% kalorii pochodzi z białka (fasola, ryby, mięso), 50% skrobi (zboża, ziemniaki, itp.) i 5% z warzyw. W ten sposób najbardziej pożywne grupa produktów wynosi zaledwie 5% od twoich kalorii.

Jeśli chcesz schudnąć, twoja płyta powinna być wizualnie podzielona mniej więcej tak: 20% białka (fasola, ryby, mięso), 10% skrobi (zboża, ziemniaki) i 70% warzyw.

3. Jeśli chcesz schudnąć, jedz mniej…

Rafinowane, przetworzone węglowodany.

W ŻADNYM PRZYPADKU … MNIEJ!

Jeśli chodzi o diety, powiedzenie: “jeśli mniej-to dobrze, nikt nie jest lepszy” nie ma zastosowania. Skrobię węglowodanów istnieją nie tylko. Organizmowi potrzebne składniki odżywcze dostarczane wszystkimi ziarnami i warzywami – ale do tego nie jest potrzebna własne i pusta крахмалистая jedzenie najwięcej ludzie jedzą. Cięcia pieczywa, cukru, napojów, komercyjnych cukier, kasze, słodycze, czekolada itd.

4. Jeśli chcesz stracić na wadze, to unikaj tych:

4. Jeśli chcesz stracić na wadze, to unikaj tych:Cukier, pszenica i produkty mleczne. To najbardziej przetworzone produkty w naszej diecie na dzień dzisiejszy. Przetworzone jedzenie podżegająca jedzenie, i stan zapalny w organizmie nie tylko szkodliwe dla utraty wagi, ale także powoduje choroba i choroba.

Nie denerwuj się, jeśli jesz kilka słodyczy od czasu do czasu lub masz ser na sałacie, po prostu zwykle unikać tych trzech produktów. I pamiętaj, że cukier ukryty w dużej ilości produktów, gdzie można tego nie spodziewać. Upewnij się, że czytasz etykiety na produktach, które kupujesz.

5. Jeśli chcesz schudnąć, dostać wsparcie

Ludzie, którzy mają strukturę pomocy społecznej, tracą więcej wagi, niż ci, którzy tego nie robi. To dlatego, że czujesz się odpowiedzialny za to, co pan powiedział, że będzie robić, i nie chcesz wyglądać jak bluźnierca, a w przypadku trenera, masz kogoś, kto pomoże ci, gdy utkniesz.

Uzyskaj trenera ds. żywienia lub niektórych przyjaciół i członków rodziny. Powiedz im o swoich celach i ustalić terminy ich osiągnięcia. Daj im regularną informację zwrotną o swoich postępach i poproś, aby je sprawdzić.