Jak Bieganie Może Pomóc Schudnąć

Jak Bieganie Może Pomóc SchudnąćSą ludzie, którzy uważają, działa do odchudzania jest nieefektywny sposób rzucić funtów; Sue Reynolds nie jest jednym z nich.

W 2010 roku Reynolds był nie-trenażerem. Dziś, w wieku 62 lat, waży 135 funtów, i daje dużo kredytowych działa.

Oczywiście, powinno było jedyną zmianą stylu życia, które zrobiła. Mało prawdopodobne, że ktoś może po prostu breakfastblogger.com biegać, aby schudnąć. Reynolds również oczyściła swoją dietę i miesza się z innymi rodzajami ćwiczeń, w końcu stając się триатлонисткой mistrzostw świata.

Ale, prawdopodobnie, bardziej intensywny jogging, taka jak trening interwałowy (a nie tylko bieganie), odegrał dużą rolę w jej transformacji.

“U mnie nie ma możliwości, aby określić liczbę w odniesieniu do stopnia, w którym bieganie wpłynęło na moją utratę wagi – mówi ona. “Tym nie mniej, mogę powiedzieć, że uważam, że bieg był istotnym czynnikiem.”

Bieganie na odchudzanie: Jak to działa

Doświadczenie Reynoldsa jest mało prawdopodobne jest wyjątkowy. Rzeczywiście, badania pokazują, że bieganie może mieć wyłącznie pozytywny wpływ na kontrolę wagi — jeśli wybierzesz właściwe podejście do niego.

W badaniu z 2012 roku, na przykład, Paul Williams z Narodowego laboratorium Lawrence ‘ a w Berkeley przeanalizował dane z populacji ponad 33 000 biegaczy płci męskiej i żeńskiej, aby porównać efekty biegania i nie-biegowych ćwiczeń, takich jak chodzenie, jazda na rowerze i pływanie) na wskaźnik masy ciała (BMI) i obwód talii.

Badając efekt biegania odchudzanie, odkrył, że bieganie w 9,5 razy bardziej efektywne w celu zmniejszenia obwodu talii u kobiet i w 6,8 razy większa u mężczyzn niż inne badane ćwiczenia. Bieg był również w 19,3 razy bardziej skuteczne w zmniejszaniu BMI u obu płci razem wziętych.

Williams zasugerował, że te wnioski, być może związane z tym, że biegacze zazwyczaj mierzą treningu z punktu widzenia odległości, a nie czasu. Człowiek spala tyle samo kalorii na kilometr, ile i on, ale zużycie energii na jednostkę czasu jest silnie uzależniona od intensywności, którą często przeceniane.

Inna możliwość, również podtrzymana badań opublikowanych w czasopiśmie otyłość, że ucieczka ma korzystny wpływ na apetyt, pomagając zmniejszyć co jesz po pracy.

Ile masy można stracić, uruchamiając?Ile masy można stracić, uruchamiając?

To pytanie bardzo trudno odpowiedzieć. Obliczanie kalorii spalanych podczas biegu, jest “lekką” częścią. Następujące zalecenia amerykańska Rada na ćwiczenia dają przybliżoną kaloryczność biegu na minutę:

  • Przebieg 5 mil na godzinę (km / h) lub 12-minutowy mila: 0.12
  • Bieganie 5.5 km / h, lub 11 minut: 0.14
  • Przebieg 6 km / h lub 10-minutowa mila: 0,16
  • Przebieg 6,6 km / h lub 9-minutowy mila: 0,19
  • Bieganie 7.5 km / h, lub 8 min mila: 0.22
  • Przebieg 8,6 km / h lub 7-minutowy mila: 0,24

Aby w przybliżeniu obliczyć, ile kalorii można spalić, bieganie, wystarczy pomnożyć wartość określona powyżej, waga ciała w kg (1 kg = 2,2 funta), a następnie pomnożyć tę odpowiedź na długość, którą wydałeś na swój ogólny wynik.

Problem pojawia się, gdy próbujesz przerobić spalone kalorie utracone w funtach. Prawdopodobnie czytałeś lub słyszałeś, że na każde 3500 kalorii, które spalamy oprócz tego, co jesz, stracisz jeden funt, ale badania pokazują, że teoria ta może być niedokładne.

Im więcej masy tracisz, tym mniej kalorii organizm spala w spoczynku, więc trzeba zmniejszyć spożycie żywności lub zwiększyć poziom aktywności jeszcze więcej, aby utrzymać tę samą prędkość utraty wagi.

Badanie potwierdza, że ciało reaguje do wymuszonej zmiany wagi należny caloric ograniczenie przez dostosowywać wydatek pełną energii.

Trudno przewidzieć, jak każdy człowiek może być dotknięte tym procesem, ponieważ jest on bardzo indywidualny. Dlatego praktycznie nie da się przewidzieć, ile masy można stracić podczas biegu.

Zamiast tego możesz ustawić cel utraty wagi, rozpocząć połączenie programu biegania i treningu siłowego, uzupełnioną zmianami diety, idealnie, i zobacz, dokąd ona prowadzi.

Plan jedzenia części dylematy może zapewnić ramy dla diety bogactwo zbudowanego wokół grubsza 40 procent carbs, 30% białka i 30 procentów sadło — bilans, który jest wielki dla utraty wagi.

Nasz plan biegania dla utraty wagi zmienia się intensywność, rzucając wyzwanie pracować w różnych kroków i na różne terenu (wzgórza). Wyrównaj go z naszymi proponowane proponowane na Beachbody na żądanie, i budować chudej masy mięśni aż palący nadmierny ciała sadło.

Jak rozpocząć bieg plan odchudzania

W dodatku do tego, aby być skutecznym sposobem, aby schudnąć (gdy używasz właściwego podejście), bieganie jest proste i wygodne — to, co można zrobić prawie w każdym miejscu z minimalną biegów.Jak rozpocząć bieg plan odchudzania

Jeden wielki brak biegania odchudzanie lub po prostu biegania w ogóle: jest odporny na wstrząsy działalność, która ciężko wpływa na stawach kończyn dolnych.

Podczas biegu można zwiększyć gęstość kości w nogach — to zwiększa obciążenie na nich, i sprawia, że stopy szybko dostosować się do nowego stres — to również może ponosić wysokie ryzyko urazów, zwłaszcza kończyn dolnych, zwłaszcza dla początkujących, którzy nie są przyzwyczajeni do ударопрочному, повторяющемуся charakteru ruchu.

Na szczęście, biorąc pewne środki ostrożności, możesz znacznie zwiększyć swoje szanse pozostać zdrowym. Jednym z przydatnych środków jest zacząć od małych ilości biegania, a poszczególne przebiegi na 48 godzin, aby dać tkanki twoich kończyn dolnych możliwość dostosowania się do повторяющемуся na działanie przed uruchomieniem więcej.

Nie martwi się: mniejszy ruch może produkować wiele grubą utratę jeśli zachować intensywność wysokiej i łączysz go z treningiem wytrzymałości i zdrowe, cz-kontrolowaną dietą.